Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 19 April 2011

Da

Da tror jeg jammen jeg har satt igang. Jeg har talt hva jeg har spist, alt sammen!! Enda to dager til jeg skal veies, og jeg vet helt sikkert at jeg har gått ned! hurra, men det var ikke annet å vente egentlig;)

MEEEN, da må jeg innrømme at jeg har hatt tre NOKA shaker, og de smakte ok. MEN det kommer jeg nok ikke til å fortsette med...grunnen er at jeg hadde en shake til frokost klokka 8, og da klokka var 9.50 var jeg pinadø sulten, ikke bare litt sulten men utsultet..jeg for nok satse på en skikkelig frokost tror jeg.

Nå vet jeg allerede at jeg aldri kan gå på KFC igjen, er visst allergisk mot noe i kyllingen deres og det er jo like greit så kan jeg bare holde meg unna.

Jeg VET også at jeg faktisk får hodepine av sjokolade, så det er bare å holde meg unna det også. Nå er det påske med store sjokoladeegg, jeg skal kanskje ha en liten smakebit, men skal ellers ikke ha sjokolade, bare WW saker, og det ER lov sånn innimellom.

Jeg kjenner meg ganske optimistisk, og har flere ting jeg gjerne vil skrive her seinenre, skal bare få den  nybakte 7 åringen i seng. Hei så lenge!!!!

No comments: