Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 14 May 2013

Still

Today I will start writing my blog in Norwegian for a while...might go back to English at a later date. I need to go back to my roots for a wee while...to not stay in the comfort zone any longer..!


Da er jeg her igjen, Jeg har nettopp løpt 30 minutter, og kom til 4.04 km i dag. Jeg er sånn passe fornøyd med det. I dag har jeg igjen lest en blogg om spiseforstyrrelser, jeg tror det må være helt grusomt å leve med det. Men det er jammen ikke lett å  leve med at en vil spise mere og er sulten...og så spiser en det fordi en er svak.

Det jeg spiser, jeg vet at kroppen ikke trenger alt sammen..huff..! Men i dag har jeg kontrollen, det er jeg sikker på. Problemet ligger på  fredagen...! Ikke nok med at det er 17.mai og feiring med is...det er også mannen sin fødslelsdag og det må vel feires på en eller annen måte det også. Heldigvis har jeg veiedagen min på torsdag, og og jeg har i dag og i morgen igjen på å ha kontroll.

Jeg har to nye "trenere", i mangel av ordet Coach på norsk...veileder kanskje?

De er Chris og Andrew, i tillegg til at jeg skal ande melding til Donna om hvor bra eller dårlig jeg har gjort det.  Jeg vil kun ha bra ting nå fremover.

Vi er blitt invitert til barnedåp i slutten av juni...det er cirka 6 uker til....kan jeg klare 3 jile ned...eller 4?

Kan ikke huske hva vekta stod på i dag morges, men nå skal det fokuseres og trenes framover. Jeg vet at for et par dager siden stod det 81.5 på vekta....det er 20 kile i overkant av det jeg skal være. Målet var i å veie60 kilo på min fødselsdag..26 juni...tror ikke det akkurat...men om jeg kan klare 75 kilo skal jeg være utrolig glad.

Det er målet mitt iallefall.
Resten av dagen skal det ryddes, og det er jo en del bevegelse i det også...så hei så lenge!!
 
 

No comments: