Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 16 November 2010

Hvor var jeg da?

Ja, jeg vet sannelig ikke helt hvor langt jeg er kommet, men jeg kan med stolthet si godterier/sjokolade=nei takk.

Et par ganger har det holdt hardt, spesielt rundt Hallowe'en da jeg egentlig er en godtegris;(
 I helgen var vi ogsaa paa norsk julebasar i Glasgow, og jeg kjoepte kake.....! Men det var hjemmelaget(ikke av meg da). Det blir vel eneste sjangsen for julekaker for meg, for det blir nok lite baking paa mg i aar!

MEN, jeg kjoepte ikke marsipan, eller gullbroed eller Troika...jeg kjepte i stedet groennsaape og surkaal., jeg er GODT fornoeid:) Det maa nevnes at jeg har funnet fram rockeringen  min..men siden 1 Oktober har jeg ikke vet helt i form. Sleit med hodepine og naa er jeg forkjoela(med hodepine), sa
a jeg haaper paa en bedre uke!!

I dag skal frossen frukt ut , og spises i kveldinga! Det er helt sikkert. Jeg skal nok komme tilbake med daglige oppdateringer, det er bedre aa konsentrere seg da synes jeg!

No comments: