Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday 25 November 2010

Torsdags morgen

Da er deler av torsdagen over, planen var at jeg skulle ut aa spise middag med de "gamle" slankevennene mine, men av forskjellige grunner maatte vi avlyse, vi hadde blitt tre stykker istedenfor 6, og det er jo ikke akkurat planen.


Men , jeg har saa langt vert flink, har juksa litt da for jeg veide meg i dag morges, da tror jeg vekta stod paa 83.6 tror jeg,.

Jeg glemmer det jeg jobber mot hver uke, men konsentrerer meg om aa ikke spise noe snop.

~I mogen maa jeg komme ut med den riktige vekta, og jeg MA huske gjennom helga aa spise sunt. Det er vanligvis helga som gjoer at jeg ikke klarer aa faa vekta ned. Jeg SKAL tracke  hele helga, og har saa langt gjort det bra. Ja, naa har ikke helga akkurat begynt da, men at jeg konsentrerer meg om aa fylle ut trackeren lover iallefall godt!

No comments: