Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday 15 December 2010

2011

Nå er det ikke lenge til 2011, og det skal bli mitt år.
I  2011 da skal jeg komme så nærme målet mitt som jeg aldri har vært før.

Jeg har også så smått begynt å tenke på hva vi skal ha til julemiddag og diverse annet. Det BLIR noe kaker og godis***    MEN jeg skal absolutt ikke ta av.
Vi har bakt kakemenn, kransekakestenger og kanelsnurrer. Og mer blir det ikke, for vi skal nemlig ha is også.

Vet dere, det holder i  massevis- jeg trenger ikke mere.

Julemiddag skal vere pastinakksuppe og vi skal ha ristede poteter med grønnsaker til..og noe kjøtt-men det får husbonden passe på ;) Han er jo så flink med kjøttretter, hihi!

Da er det bare litt over ei uke igjen, og jeg skal ikke gå amok med kaker og sjokolade sånn jeghar gjort tidligere år.

Nå skal jeg bare hente ut kylling av frysen, så den er klar til middagen, vi skal har Sweet and Sour Wok, med ris til. Alltid godt det!

Ønsk meg lykke til da!

No comments: