Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 7 December 2010

Alvor

Naa er det alvor her...Jeg skal fortelle...l

I gaar da jeg skulle legge med kjentes det ut som jeg var UTROLIG sulten, vond gnaging i oeverte del av mageregionen, men jeg hadde jo spist mat, saa burde ikke vere sulten, derfor gikk jeg og la meg rundt midnatt.

Jeg vaakna en gang foer klokka tre, laa i senga ei god stund proevde aa faa sove mer, noe jeg gjorde saann halvveis. Men tilslutt gjorde det saa vondt, like under ribbeina, midt paa om du skjoenner. Jeg tok to paracet, sjekka internett for magevondt, og soekte med en gang paa glaaestein. Jeg ver nemlig ogsaa gangske kvalm, og det passet jo rett inn i kategorien gallestein.

Naa vet jeg ikke OM jeg FAKTISK har det, men jeg vet at jeg har hatt ryggvondt tidligere, og tenkte paa gallestein da ogsaa: grunnen til at dette kommer inn i hodet mitt foerst er jo fordi husbonden har gallestain, og var innlagt paa sykehus ei uke paa grunn av infeksjon i galleblaera.

Så, derfor må det bli en forandring med matinntaket, det må bli mednre fett i maten, for jeg har altså ikke lyst til å ha nok ei våkenatt!

Det har iallefall blitt et par kopper med Kamillete i løpet av dagen, og bare to kopper kaffe, det er iallefall bra, ikke sant?

No comments: