Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday 22 June 2011

Fokusert

Da er jeg faerdig med dag to av trackinga, jeg ligger godt an og skal være forsiktig hele helga. Da jeg så lederen min Lynne fortsatt bruke boka si , hun skrev ned hva hun hadde til lunsj, og det tre eller fire år etter hun kom till gullvekta...hun tracker enda altså, det sier meg at jeg nok må skrive ned hva jeg spiser hver dag for alltid.

Det er vel derfor jeg holder på med dette 30 dagers forsøket mitt, jeg er kjempefornøyd med resultatet i dag!! Litt småbekymra for imorgen for har lite frukt igjen...men skal klare meg gjennom dagen. Har uansett frukt i fryseren, så det børe gå ganske bra egentlig.

Skal ta med meg frossen frukt i morgen tidlig, så har jeg noe å gå på før det er hjemtid.

Jeg har ikke gått så mye som vanlig, og har bare tjent opp to poenger i løpet av dagen så vet ikke helt hva veinga i morgen vil fortelle meg..men jeg blir overrasket om jeg ikke har lagt på meg. i og med at jeg bare har tracket i to dager. MEN jeg skal ikke fortvile...jeg skal bare fortsette, lage meg en ny flott vane..skrive ned hva jeg spiser..30 dager å lage nye vaner..dettte blir bra!

No comments: