Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 21 June 2011

Track

Da har jeg funnet ut av at jeg må tracke hver eneste dag for alltid. I  morgen skal jeg kjøpe en ny trackebok, og den skal brukes til den er full. Jeg må være nøye med å tracke og sier man ikke at å lage en ny vane så må man gjøre det i 30 dager?

Derfor gjør jeg et eksperiment, det skal vare i 30 dager..og det betyr av jeg skal prøve å tracke hver dag i  30 dager. Så skal vi se hva resultatet er!

Min første trackedag er i dag, og alt er talt tilogmed det glasset med hvitvin som står vedsiden av meg. Om du lurer på hvorfor jeg drikker vin på en tirsdag kveld, så er det resten av flaska som ble åpnet i går i anledning vår 5 års bryllupsdag. Så det er altså en grunn;)

JEpp jepp, da setter vi i gang!
Hei så lenge!!

No comments: