Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday 24 September 2011

Jepp, jepp

Har går det bra altså, jeg er jammen på vei nedover...på veing torsdags formiddag var jeg ned nok en lb. Jeg ligger på 11.5 lbs mindre enn jeg var i juli. Er superfornøyd!!!

Vekta ligger altså på cirka 82.5 kilo. Planen er å komme på 82 blank neste uke. Vi hadde en treningspause på torsdag, jeg tror vi trengte det begge to, men var på'n i gjen i går.

I kveld skal vi fortsette, denne gangen med SCULPT som da er vekttrening, altså vi trener med vekter..og en haug av Push-ups, noe jeg absolutt ikke er flinik til. Hahaha ,jeg klarer circa 5!!

Målet er vel å kunne klare 30, i tillegg til å kunne gjøre chin-ups og pull-ups. Dette målet regner jeg med å nå, men sannsynligvis ikke før sommeren. Så det er bare å stå på!

Fikk dattera til å ta bilder av meg forrige søndag, rett før jeg begynte, og skal få henne til å ta nye bilder i morra.

Er litt usikker på om jeg tør sette dem inn her....vi får se etterhvert!!
Kommer tilbake med flere positive nyheters snart!!

No comments: