Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday 12 September 2011

Mandag

Det er mandags morgen....en liten oppdatering må til....!
Jeg nevnte såvidt at jeg var sliten og trøtt i forrige innlegg..altså det er nå blitt høst, og i tillegg så er det dette månedlige som vi jenter må gjennom...jammen ikke rart jeg var sliten og trøtt. Jeg har også en tendens til å gå opp litt i vekt de dagene, så jubelen var stor når jeg faktisk gikk ned en halv lb på torsdag:) Det vil si..jeg gikk ikke ned PÅ torsdag, men da ble jeg veiet og det var da det vistes på vekta.

Jeg har altså nå gått ned tre uker på rad, og siden 1 August har jeg gått ned 3.5 kilo!  HURRA

Jeg har energi igjen, og det var ikke spesielt tungt å gå tur i går : i regnværet..opp en hard bakketrapp. I dag har jeg allerede gått en times tur (Prinsessa må følges til skolen, 30 minutter hver vei), og om 4.5 timer må jeg ut igjen for å hente henne.

Det er spådd kuling og regn seinere i dag, så det blir en morsom vei hjem fra skolen tenker jeg ;)
Det eneste jeg vil si, er at jeg kjenner at det er mye lettere å gjøre ting, har mer energi..

Å ja...Jeg fikk et supert kompliment på lørdag formiddag ;).

Prinsessa er på danseskolen hver lørdag, og jeg pleier ta meg en tur på butikken. Jeg sto der og kikket på bladene..Glamour, Red, Vouge og  disse her. Jeg hadde sminket meg, hadde øreringer på..og et par fine dongribukser(some jeg endelig faktisk får på meg). DEt var en herremann som da spurte meg : Are you in those magazines? Jeg trodde han mente om jeg likte disse bladene...men etter noen sekunder forsto jeg at han spurte om jeg var avbildet i bladene..! Snakker om å gi folk selvtillit!! Dette er noe jeg kommer til å leve på et par uker iallefall..en fremmed mann som spør om jeg er i Glamour..! -Hehe, jeg tror nok ikke han mente det, men kanskje han synes jeg var litt fin da:) Ikke ofte jeg får høre sånt ser du!

Men nå venter.....en haug av klær som må brettes...! Hei så lenge

No comments: