Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday 24 February 2011

Dag 7

Kan  ikke akkurat fortelle dere hva vekta står på, skal veies i kveld. Jeg har ikke vert like fokusert disse to siste ukene, men skal ta det igjen denne kommende uka.

Det er rett og slett en livsstilforandring vi har, men denne gangen er det nok noe som blir værende. Jeg skal ikke tilbake til spise ut to tre ganger i uka.
Jeg har flotte kokebøker, og de skal brukes.

Jeg tror nok at vekta mi forsatt ligger på noen under 86, men planen er å komme under 85 denne uka som kommer. Det blir både dansing og zumba på meg, så er bare å sette i gang.

Noen forandringer blir det...i kveld er det min siste innveiing på dette møtet. Jeg skal bytte til dagtid, siden jeg uansett er på et møte på dagtid. Jeg trenger mere tid til å gjøre leker med dattera mi på snart 7 år.

I tillegg til vanlig skolearbeid, går hun på nettskole for å lære å lese og skrive norsk også. Det er viktig å kunne synes jeg, og det får gå først.

Jeg har aldeles ikke falt av lasset, og jeg tar godt valg oftere enn dårligere. Det er positivt iallefall!

Neste uke skal jeg har en pangstart, og da skaljeg prøve å ikke bruke mer enn 32 poeng om dagen, det er mitt måt, da skal jeg kunne gå ned i vekt bra for neste uke.

Så neste uke...her kommer jeg!!!!


1 comment:

Liv said...

Hei! :) Synes du er flink jeg! Alt som går ned teller! ;) Holder selv på med kostholds- og treningsprogram for å bli kvitt fett på kroppen, og dette programmet fungerer som bare d.. går over 88 dager! Se litt på bloggen min hvis du vil: www.lykk1.blogspot.com
Keep up the good work, girl! ;)