Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday 26 February 2011

UKe 7 dag 2

Nå har jeg akkurat sjekka hva 1.5 lbs er, og det er 0.68 kilo, og det er hva jeg gikk ned denne uka som var.
Vekta stod på 84.3 kilo i dag morgen,og det er ikke så dumt, når jeg begynte med 86.9 kilo i begynnelsen av januar.

Målet for denne neste uka er å komme ned til 84.0. Jeg er godt i gang, har hatt bra lunsj og nåskal vi på butikken for å køpe grønnsaker og frukt.

Lønna kommer mandag, sp jeg regner med vi skal ut å handle mandags kveld, heldigvis har de 24 timer åpent på supemarkedet, så det skal gå bra.

I dag skal det bli hjemmedansing resten av dagen, og jeg regner med å komme opp i en del skritt i dag, rundt10000...det er på en vanlig dag lite, men en helgedag - ja da er det bra.

Håper dere alle har hatt en god uke!

Så i dag: 84.3
neste uke: 84.0



No comments: