Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday 3 February 2011

Torsdag er her

Det er nok en torsdag, og jeg har ikke blitt veid på to uker. I kveld er det veiedag, men jeg kjenner meg ikke helt klar.

Tror ikke jag har gått ned, mere opp...men det er altså fordi jeg var ute og spiste middag på indisk restaurant på lørdag, og det ble visst ei hel flaske vin på meg..dobbelt av hva jeg vanligvis har.

Jeg kjenner meg alikevel utrolig optimistisk, denne uka har jeg vært på dansing og Zumba, det var tungt, men utrolig moro. Tror aldri zumba har vært så moro!

I tillegg har jeg fått riktig kode til esouce på Weight Watchers, og jeg kom inn med en gang. Så nå kan jeg bruke det også.

Kjennes utrolig deilig. Jeg kjenner at jeg har mere energi, og jeg spretter mer når jeg går..det er ikke et ork å bøye seg ned for å hente noe, og det er ikke noe problem å knytte skolissene lengre. DEILIG!!!

No comments: