Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday 6 August 2011

Blah!

Da kom det igen...kikker på bilder av gamle kjente på Facebook...og de ser alle så sabla bra ut!
Blir superirritert på meg selv at jeg ikke klarer å gjøre det rikte når en er på ferie. Det skal da ikke være SÅ vanskelig å komme seg der en skal være.

Jeg har ikke vært helt på topp denne siste uka og spesilelt de siste dagene..men jeg går da stadig nedover iallefall.
Når jeg klarer å komme under85 igjen, som jeg var da jeg reiste, da skal jeg jammen sette inn dvd' ene mine så skal det beveges og danses. Snart begynner dansingen på mandagskveldene igjen, og skal begynne på zumba igjen tror jeg. 

Dessuten skal jeg begynne å jogge, tirdager, onsdager og torsdager!! Da skal vel ting bli bra!!!
Meeeen, først må skolen begynne og den starter onsdag 17 august!

Inntil da....jeg får fortsette så godt jeg kan!!

No comments: