Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday 19 August 2011

Ny giv!

Snakker om å få ny giv...plutselig har husbonden fått en ide om at han skal gå ned i vekt..! Jeg er sikker på at det er kompis og arbeidskollegaen C som har fått han inn på ideen.

Jeg klager ikke, fordi han vil ikke bruke MIN metode, som er Weight Watchers, han vil bare bruke fitness pal..det er helt greit, men nå blir det konkurranse på oss to. Og det lover godt, for nå vil han jammen ut å jogge. Vi var på joggetur forrige helg, og nå skal vi denne helga også. Det er fantastisk bra.

Det betyr at han vil fokusere og konsentrere seg om det her hjemme også og da vil alt bli lettere for meg. Det er ikke lett når en blir litt motarbeidet..ikke med vilje..men alikevel motarbeidet.

Jeg gleder meg nå til de neste veingene, for jeg vet at jeg kommer til å jobbe hardt for å slå ham.
Men dette får bli alt for i dag, skal gå å holde på med litt falsk sykling, fikk ikke gjort det tidligere i dag!

Så; hei hurra!

No comments: