Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday 15 January 2011

Lørdag

Da er det blitt lørdag nok en gang, jeg veide meg i dag morges, og jeg har vel gått bittelitt ned siden forrige lørdag..ikke mye, og ikke noe å skryte av.

Forrige lørdag sto det på vekta 86.4
I dag lørdag sto det på vekta   86.2

Jeg skryter ikke uhemmet av det, fordi jeg vet at jeg nok var ikke helt heldig med torsdag kveld...meeeeen...men ny uke har begynt, og dette er dag to i den andre uke. 

Du syntes kankje jeg teller litt rart, mensidenmin offisielle veiedag er torsdag, så er altså fredag alltid ukedag nummer 1 for meg. 

Neste lørdag skal målet vere å komme ned til 85.8! Da skal jeg jammen være glad,Å  komme under 86 ogjen! Man får ta et lite mål av gangen, og ta en dag om gangen også.  
Jeg har økt te inntaket mitt, og trapper ned kaffidrikkinga.  Ikke fordi det er så fælt med kaffi, men fordi jeg MÅ ha en del sukker i. I te har jeg bare en halv teskj med honning, og det er jo mye bedre for kroppen.

Denne uka har vi hatt en del Quorn og nudler og bruker fryste grønnsaker til maten, de skal visst være like gode å bruke som ferske, og de er jammen billigere også. 
  
Så, for å gjøre det klart..neste uke, lørdag skal det stå 85.8 på vekta mi!

No comments: