Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday 23 January 2011

Søndag

Jeg har hatt min lille veiedag i går, der stod det ganske bra til...
Det stod hele 85.2 kilo, det er en hel kilo mindre enn forrige lørdag, og det e rjo bra. Jeg forventer ikke like stort tap denne uke fordi helga har begynt med muffinsbaking. MÅ lære meg å bake uten å måtte smake opptil flere ganger. Det får holde med en smaksprøve.

Ja ja, NEI NEI....skal ikke spise for mye kake heller. Jeg har regna med disse, så det er bare å stå på resten av uke.


Mål  for neste lørdag skal vere 84.8. Da er det bare å henge i. Får ikke tjent inn noen poenger på trening i dag, kjenner meg så trøtt, sikkert kakebakinga som har gjort det ! BLAH! Meeeen, prinsessa på 6 snart 7 hadde det moro, det er vel egentlig noe av det viktigste.


Så, jeg forventer at jeg skal gå ned nesten en halv kilo neste uke. Da setter jeg i gang!! Hurra!!!


No comments: