Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday 15 January 2011

Motivert

Jeg føler meg så utrolig motivert akkurat nå, lørdagen er over, og jeg har skrevet med det jeg har spist, ikke kommet over poengene mine...ikke brukt noen ekstra poeng (skal til svigermor å spise middag i morra..iiik!) Men jeg kjenner på meg at denne uka skal gå utrolig greit.

Jeg gleder meg nesten allerede til neste torsdag, fordi jeg har allerede planlagt at denne uka skal alt gå knirkefritt. og da vet jeg at på vekta vil det være litt mindre enn det var forrige torsdag.

Vi snakker også om a leie en trimsykkel, det koster ca 500 kroner for 12 uker, det tror jeg er verdt det i forhold til å både kjøpe eller å gå på treningsstudio. Jeg synes nemlig det er vanskelig å få det til da jeg ikke har bil(vi har bil men jeg kjører den ikke, feil side av veien og sånt...) dessuten har jeg ei datter som må i seng et visst klokkeslett..og om jeg så skulle dra avgårde, da ville altfor mye tid gått til at det ville være verdt det. Myyyye enklere å bare leie i noen måneder.

Vi får se hva det blir til, men jeg har sagt det før...2011 skal bli mitt år!!!

No comments: