Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday 20 January 2011

Sjette dag, uke to

Det er onsdag, og jeg har snikveiet meg....Og fyttirakkeren for et herlig resultat!!!
Skal ikke røpe hva det sto, for i morra er offisiell veing. Først veier jeg meg på morgenen, deretter skal jeg på møte og veies der. Jeg håper på et godt resultat, og at jeg kan slenge på en binders eller to.
For å være ærlig...jeg er i grunnen sikker på at jeg kommer hjem med bra resultat.

Husbonden vil ha kylling til middag, selv skal jeg nok ikke ha det samme som han og prinsessa. Det er jo helt greit, i og med at prinsessa og husbonden ikke engentlig passer på hva de spiser, det trenger de heller ikke..ok da..husbonden trenger det, men ikke prinsessa, hun er jammen så "slender" eller slank som det heter på norsk. Ikke alltid like lett å huske de norske ordene på alt.

Nå har jeg bodd i Skottland i 6 1/2 år, så innimellom blander jeg bittelitt om ordene, og det blir fort et "og "når det skal være "and ", og omvendt.

Over til det viktigste, mat....I morgen blir det
50gram Special K med skummet melk til frokost.
mellommat blir noen mandariner og kanskje et par knekkebrød om jeg finnerdem!
Lunsj, regner med det blir havregrøt igjen, eller grønnsakssuppe...får se hva humøret sier
Middag, da må det bli noe lett...har ikke helt bestemt meg i grunnen...men utfordringa denneste uka blir å planlegge alle middagene for den neste uka. Dag en begynner på fredag.


No comments: