Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 18 May 2010

17 mai er over

Tja , det gikk vel ikke saa galt det...hadde vanlig frokost og vanlig luncj før vi tok bilen og kjørte avgårde til Edinburgh. Der gikk vi i tog paa Princes Street, og endte opp i Princes Street Gardens, der det ble holde tale og vi sang najonalsangen.

Etterpå gjorde vi som de fleste andre nordmenn der, kjøpte en softis. Den ble raskt spist opp, og vi kjørte hjem igjen. På vei hjem stoppa vi og kjøpte pølse, noe som ogsp hører 17 mai til. Men vi valgte å ikke ha middag , hadde istedet hjemmebakte 12øres. Var ikke en dum dag, og jeg håper jeg var sånn på kanten innenfor poengene mine.

I dag er det en ny dag, og jeg har spist bra, skal nok ha en yoghurt og en banan før jeg går avgårde til skolen. Jeg har allerede planlagt dagen i morra, den ar full av aktiviteter...Jeg drar ut klokka 8.30, og er ikke hjemme igjen før 18.00. Skal planlegges enda mere i kveld, spesielt med tanke på middagen i morgen.

Men for i dag, jeg tar en time av gangen!

Linn

No comments: