Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday 11 February 2011

uke 6, dag 1

Da har akkurat uke 6 begynt, dette er dag en:)

Resultatet for innveienga i går var 1 lb ned i vekt, det er rundt en halvkilo. Jeg er ganske fornøyd, selv om jeg tror jeg kunne ha gjort det bedre. Denne uka blir nok litt vanskelig fordi det er skolefri fram til onsdag, og jeg har venligvis en halvtime gange til skolen og en halvtime hjem igjen, to ganger om dagen, disse to timene går jeg nå glipp av.

Jeg kjenner at lårmusklene mine ikke er sterke nok til mer enn et  par  minutter om gangen på sykkelen, men får heller ta det flere ganger om dagen i så tilfelle.

Jeg må vel passe på at jeg spiser masse frukt og litt mindre brød disse dagene framover. Derfor er det vel best å hoppe av maskinene, og bevege kroppen litt, om det så bare er her hjemme i huset!

No comments: