Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 12 April 2011

Jah!

Da er jeg kommet tilbake til Skottland fra tur til Kristiansand i Norge, og jeg har fått en fabelaktig ide!!!
Vi var nemlig i studio og tok bilder av familien, hele storfamilien, men farmor, opnkler og tante, fettere med koner..ja rett og slett alle sammen.

MEN jeg er ikke skkurat der jeg ønsker å være. så jeg har laget meg nok en liten utfordring..planen er den sommeren jeg fyller 35 da skal vi i studio en gang til og ta bilder, denne gange bare meg, min datter og min more, og muligens min søster. Da har vi to år å komme dit vi skal.

Jeg begynner med dagen i morra. Det er ikke lett etter å ha vært i Norge der de spiser så mye fait mat..Jeg sier ikke at all i Norge gjøre det, men hos pappa...ja det er maten ikke spesielt bra for helsa. Det blir alltid et par kilo på uansett hvor mye jeg prøver.

Men, nå er jeg hjemme igjen, og tar fatt på den store oppgaven å gjøre magesekken minmdre igjen...! Usj, moro er det å være hjemme i Krs, men det blir alltid alt for mye kakestyr!!

Nå er det egentlig natta, så da køyer jeg. TIlbake imorra skal du se!

No comments: