Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday 24 August 2011

Jess

Jess, ja hurra!!  I  morgen er det veiedag, og jeg VET at jeg har gjort det bra. Jeg kan kjenne at hoftene er blitt mye mindre og det er etter bare ei uke.

At husbonden virkelig har satt seg fore at han skal gå ned i vekt og bli som, han kaller det "ripped" det er bare bra for meg tydeligvis.

Måtte det vare i lang tid! Jeg har iallefall tracket som bare det, og har bare brukt halvparten av de 49 poengene jeg har ekstra.

Jeg er overfornøyd! Vi får se hva vekta sier i morra, men centimeterene sier mer enn nok for meg. Nå skal jeg ha en fin dag imorra, planen var å jogge ned til skolen i morra også, men vi får se om klærne er tørre!

Hvordan gikk det plutselig så lett? Var det bare DET som skulle til, at jeg fikk litt ekstra dytt og  konkurranse?
Skal komme med resultater i morra tenker jeg , om jeg får tid!

No comments: