Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 20 September 2011

I går

I går var det CORE dagen, en del push up og løfting av vekter. Det gikk overraskende bra, men jeg kjenner at jeg ikke har spesielt mye styrke. Det ble bare 5 push-up'er men vektene gikk det bra med selv om jeg bytta på 1.1 kilo og 2.3 kilo. Ellerhvert legger jeg bort 1.1 vektene helt. Om en uke eller to tenker jeg.

I dag er det nok en Sweat rutine, samme som på søndag. Men jeg håper og tror at jeg såvidt kan klare bittelitt mere enn på søndag. Jeg kjenner meg i ganske god form og passe størrelse 12 buksene mine...litt stramme rundt magen er de..meeeeen, med antall sit-up'er som jeg skal gjøre i kveld, så blir det nok bra etterhvert.

Det er bare å stå på. Jeg kjenner at jeg har kontroll, og det viser seg i alle spekter av livet...nå for tiden setter jeg sminke på og fikser håret..lenge siden det var fast rutine.

Og hver kveld er det treningstøy på...lenge siden det var fast ruting også..kan faktisk se helt tilbake til skolepret 1997-98 da jeg gikk på idrettslinja på folkehøgskolen!

Men , nå må jeg gjøre klart til i kveld!

Hei så lenge dere!

No comments: