Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday 9 June 2011

Jippi!!!!

Jippi , hurra og jippiyay! 
Ja,  tenk det da, jeg fikk min første silver 7 i dag! Det betyr at jeg er halvveis til min første stone..og den skal nås når juli er over. Da skal det stå 14 lbs lost og jeg skal ha min andre silver 7. 

Jeg er i godt humør, til tross for at jeg plutselig ikke er helt i form i dag, hodepine og diverse..! 
Men men, samme kan det være! Jeg gikk ned 1.5 lbs denne uka som var, det vil si 0.6 kilo, litt over en halv kilo, det er ikke så dårlig det! 

Neste uke går jeg for en lb til, sånn at jeg kan nå målet mitt med 8 lbs innen 15 juli..når ligger jeg på 3.5, så det er 4.5 lbs igjen. Det skal gå bra, jeg er forberedt. Ideg er "off dagen/kvelden" min, så et glass med Shandy og et par mini sjokolader er ikke så farlig. Skal danse både lørdag og mandag, så tror det skal gå bra!!!

Skal se om jeg får inn et bilde av meg i "danseuniformen" for dette året.

1 comment:

Liv said...

Flinka!!! :) :) You go girl!!!