Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday 8 June 2011

tja

Er jammen ikke sikker på hvordan dette har gått, har nok ikke vært så fokusert som jeg hadde ønsket..men jeg holder fortsatt på, og skal komme ned denne ganga. Nå har jeg funnet meg en ny bok som jeg skal skrive opp maten min i så får vi se hvor bra det går i neste uke.

Tviler på at jeg har gått ned noe denne uka, men det er helheten som betyr noe. Noen dager kjennes det ut som at jeg aldri skal klare å gå nå ned, komme under 84 kilo og bli der MEN om jeg klarer å fokusere og holde på poengene hele neste uke, så skal jeg klare det. Det MÅ jo være mulig å ha en god uke som jeg faktisk går ned uten å gå opp igjen.

Regner med at det vil hjelpe å danse både på lørdag og mandag...!
Lykke til i morra, sier jeg til meg selv, og hopper i køya uten å spise noe eksta til kvelds..fordi jeg egentlig ikke trenger det!

Ha en god torsdag!

No comments: