Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday 17 January 2011

Maaaandag

Det er mandag, dagen er godt i gang, og jeg føler meg i skikkelig godt form.
Jammen er det utrolig hvor lite som egentlig skal til. Jeg har vært flink og tracket hver eneste dag, tilogmed i går når vi spiste middag hos svigermor. Hun har jo alltid noen slag usunn dessert..meeen, jeg tok et stsykke av hver, et glass vin, og se det...vekta står fortsatt på det samme som lørdag.

JA, jeg vet men skal ikke veie seg hver dag, men det gjør jeg heller ikke. Jeg veier meg uoffisielt hver mandag, torsdag og lørdag, og ellers så er det offisielle veiedagen torsdag kveld.

I dag har jeg også drukket et helt glass venn, det er jo helt utrolig til å være meg! Det er ikke tvil om jeg må bli en god del flinkere til å få i meg mere vann.

I dag kjenner jeg meg mye letter til bens, jeg satt på musikk og dansa, har ikke orka mye av det i det siste.

Målet er forstatt å være under 86 kilo på lørdag, og det ser ut til at sånn jeg føler det akkurat nå, så skal det ikke vøre vanskelig i det hele tatt. Var det ikke 86.7 målet er da?

Husker ikke helt, men så lenge det går nedover og jeg føler meg bra..ja da er det bare å kjøre på.

Nå skal jeg straks ned på skolen, hjelper en av lærerene, Mrs. Burke...tenker jeg pakker med meg en banan i tilfelle jeg kjenner meg grusomt sulten! 
Ha en god dag alle sammen! Spis sunt!


No comments: