Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday 9 January 2011

Uke 1, dag 2

Da er lørdagen i grunn over, jeg har tracket som bare det, det vil si at jeg har skrevet ned all mat og drikke, og notert hvor mange propoenger jeg har brukt i løpet av dagen.

Jeg har trackeren min liggende klar, og skal skrive like  mye i morra. Jeg kjenner meg veldig positiv og fokusert for tida.   Jeg har nestenbegynt å glede meg til neste torsdag, da skal jeg jo veies igjen,

Jeg har bestemt meg for at denne ganga skal jeg nå målet før jeg gir slipp på konsentrasjonen.
Neste lørdag vil jeg gjerne ha kommet UNDER 86 kilo! Da skal jeg bli glad!

Jeg har fått beskjed om at dansinga ikke begynner enda, et par uker til sa danselæreren i dag, da skal jeg iallefall ha steppeskoene klare.

1 comment:

silje's fremgang said...

Er kjempe bra å holde styr på seg selv slik som det der..