Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 4 January 2011

Noen dager senere

Det er vel ikke så mye mer som har skjedd, jeg skal altså ikke veies før neste lørdag, og heldigvis beynner hverdagen igjen i morra. Da skal en ut på tur to timer om dagen.
Jeg regner også med at dansinga begynner på igjen på mandag, og det blir jammen bra.

Foreløping i dag har jeg spist`*

50 g Special K med skummet melk
2 kopper kaffe med sukker

2 skiver brød med syltetøy(dårlig med pålegg i kjøleskapet i dag)
Jeg har middag  igjen å spise, i tillegg til endel frukt som mellommat eller snacks om du vil.

Jeg er forstatt ikke helt i form, men føler meg bedre i dag, sånn at jeg har faktisk rydda endel rundt i huset.
I morra blir det mye å gjøre da harjeg hele huset for meg selv og kan virkelig sette igang. I allefall om jeg ikke føler meg for svimmel!

Hei så lenge!!!

2 comments:

Trulto said...

Hei og godt nyttår!
Lenge siden jeg har besøkt deg nå, men ser du starter året med friskt mot;)
Samme gjør jeg! Jeg har ikke vært så aktiv på denne bloggen...har en annen som jeg er flinkere til å oppdatere! Du kan jo besøke meg der hvis du vil;)

Lykke til med alle gode forsetter i 2011!
Klem fra Trulto;

Turid said...

Her er den andre bloggen min!

Hilsen Turid alias Trulto;)