Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday 11 October 2010

365

I dag leste jeg om en utfordring som HANNE kom med, Utfordringen gaar ut paa at de neste 365 dagene skal en ikke spise noe kjoepegodt eller kaker eller diverse annet. 

Her er kriteriene for kjoepegodt: 

Kjøpesnop omfatter
Alt av sjokolade spist som den er (men sjokolade kan dukke opp som ingrediens i hjemmelagde godsaker)
Alt av smågodter i løs vekt.
Alt av drops og pastiller.
Alt av potetgull, ostepops, saltstenger etc.
Alt av nøtter med mindre de inngår i en matrett.
Alt av industriframstilte kjeks og kaker.
Twist, kjøpekonfekt, kjøpemarsipan etc.
Småis.

Dette omfatter ikke
Hjemmebakte kaker.
Hjemmelaget konfekt.
Ferske bakervarer kjøpt på bakeri/konditori og spist fra fat.
Iskrem som anrettes og serveres i skål.
Tyggegummi.
Halspastiller brukt ved sykdom

Jeg drikker vanligvis ikke brus, men enkelte dager kan jeg unne meg en Cola light.
I dagt er dag nummer 1, og det feirer jeg med ett flott 1 tall!


 .

1 comment:

Hanne said...

Morsomt at du tar utfordringa - dette skal vi definitivt klare :)
God helg!