Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 26 October 2010

Gamle vaner

Gammel vane er vond aa vende

Jammen er det sant! Var en tur paa butikken i dag..var innom, ikke fordi vi noedvendigvis trengte saa mye..meeen...jeg trengte penger til Zumba klassen jeg skal til i kveld, og da maatte jeg ha kontanter og mynt til bussen hjem ogsaa...saa innom butikken gikk vi,. Og der kjoepte jeg bananer, tomater og litt kjoettpaalegg...men saa Watchers kake, og det kosta bare £1, 10 krosen ca...jeg tok den i haanda og var paa vei bort til kassen for aa betale- Da plutselig huske jeg at jeg skal jo IKKE HA KJOEPEKAKE!!!

La den tilbake med en gang og tok bussen hjem, og der spiste jeg en banan istedenfor..! Fornoeyd med dagen, jepp...men det var jo helt utrolig hvor automatisk jeg bare tok den med meg..der ser du svakheten min ja...!

I dag har jeg tilogmed drukket en kopp te...uten sukker! Det lover godt;)
Men naa skal jeg gjoere meg klar til Zumba, saa da ses vi vek i morra tenkter jeg!

No comments: