Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday 17 October 2010

Sondag 7

Det er sondag, jeg fikk ikke blogget i gaar, jeg dro nemlig paa fest klokken 8. Jeg var godt forberedt, hadde nemlig med meg en pose guleroetter!!!

De gikk ned paa hoeykant etter et par (store)glass rosevin.Helt paa tampen( i halv to tiden) kunne jeg ikke la vere, og hadde to lefser med egg og majones, men de var hjemmelaga bare ikke av meg. Saa da saa, det er jo lov, saa jeg kom i maal i gaar ogsaa.

De hadde masser av annen aa spise, men jeg var flink og holdt meg godt..til tross for at balansen ikke var helt paa topp, saa hadde jeg maalet om bedre spisevaner med meg:)

Heldigvis er det ikke ofte jeg er ute, annenhver maaned saa det kan overleves.
Dagen i dag har ogsaa gaatt bra, har ikke kjoept hverken sjokolade eller annet, saa da KAN jeg ikke spise det da. Paa onsdag kommer foerste utfordring...! Men det skal jeg komme neremere inn paa til uka.

Tusen takk for denne utfordringen Hanne!!!

No comments: