Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday 14 October 2010

4

Det kjennes nesten ut som at dagen er over, men klokka er bare 4, hmm, lurer paa om det er en tilfeldighet;)
Vel , det har da gaatt riktig saa bra saa langt.

Det har blitt mye frukt i dag, go det kjennes bra ut. Naa maa jeg innroemme at jeg kjenner at jeg begynner aa bli litt sulten, og siden jeg skal paa WW moete i dag, er det paa tide aa lage middag snart. Middagen er alltid litt tidligere paa en torsdag. Vi skal ha kylling og ris i dag.

Denne maaneden er stram i pengeveien, saa vi maanok bruke det vi har i et par uker. Heldigvis har vi masse mat i frysen, saa det skal gaa bra.

Kanskje kommer jeg fram til noe spesielt god mat ogsaa, og da skal jeg dele med dere saaklart.
Jeg  kom til aa tenke paa noe heromdagen...Denne utfordringen tar slutt paa en noe spesiell dato..den 11.10.11.

Noe annet som jeg gjerne ogsaa vil nevne er at jeg foeler meg saa utrolig positiv! Jeg skal som sagt veies om halvannen time, og kommer tilbake med resultatene seinere i kveld!

* Ikke rart jeg foeler meg positiv og bra, paa veinga i dag hadde jeg gaatt ned 4 lbs som da er 1.8 kilo *

No comments: