Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday 12 October 2010

Day 2

Da var jammen denne dagen ogsaa over. Det holdt hardt i dag, var i Glasgow, hadde med bananer, epler paerer ogtomater..og det VAR veldig vanskelig aa ikke gaa innom en butikk for aa kjoepe Pancakes, spesielt naar jeg kjente at jeg virkelig begynte aa bli sulten.

MEN, jeg var flink og holdt meg unna! Derfor har jeg iallefall overlevd dag nummer to! I morgen skal vi til biblioteket nede i byen, maa lage oss noe god niste aa ta med oss. Alt som gjelder er aa planlegge godt!


Er sikker paa at dagen i morra blir minst like bra som i dag. Jeg er veldig fornoeyd med dagen:)

2 comments:

Trulto said...

Høres ut som dag 2 gikk flott!
Lykke til med spennende prosjekt!

Er litt tilbake på banen jeg også.

Er ikke mye snop på meg for tiden heller...litt sukkerfri sjokolade på lørdagen, og litt pastiller og drops innimellom;)

Jeg håper på mye motivasjon, og kanskje gode tips fra dere:)

Klem fra Trulto.

Trulto said...

Hihi..ikke skumelt, bare litt trist kanskje:(

Tåler dessverre ikke yoghurt:(

Får som regel halsbrann av te, så holder meg stort sett unna... men VANN er godt:)

Men det går bra. Har ikke vært borti melk på ca 7 år så er vant med det:)