Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday 20 October 2010

onsdag 10

Ja, jeg har vert opptatt de siste dagene. Tenke seg til at jeg har ikke hatt tid til aa skrive noe.
Hva jeg har vert opptatt med, ja det aner jeg ikke..tv og strikking kanskje. Jeg har iallefall ikke spist noe jeg ikke burde ha spist.

I dag fikk jeg tre bokser med All day Breakfast bar, de er IKKE hjemmelaget, men jeg har bestemt meg for at jeg skal putte dem i fryseren, og ha en av boksene i jula som kakebunn;) En annen boks skal sendes til Norge og siste boksen skal faa ligge aa godgjoere seg til 2011...! Ja, kanskje kommer jeg til aa bake noen andre kaker ogsaa med dem oppi, man vet jo aldri

Akkurat naa er jeg kommet hjem fra moetet mitt som jeg hjelper til med. Jeg HAR spist lunsj, men kjenner at jeg begynner aa bli veldig sulten naa. Derfor skal jeg finne sekken min og ta ut frukten som jeg skulle spise i garnbutikken(men jeg gikk hjem istedet for jeg var saa KALD! Derfor kommer en kopp te ogsaa godt med i dag!

Faktisk er jeg veldig overrasket over at det har gaatt saa lekende lett som dette. Jeg maa inroemme at jeg trodde det skulle vere vanskeligere aa komme gjennom dagen, spesielt de dagene som jeg ikke er hjemme.
Sies det ikke at for at noe skal vli en vane maa det gjennom foeres i ca 30 dager? Da  er jeg ferdig med en 3 del av den tiden;)

Vel, ha en god og forfriskende dag alle sammen!

1 comment:

Hanne said...

Jeg er også overrasket over hvor lett dette går. Jeg har hatt noen "stopp-punkter" hvor jeg har klart å identifisere "automatikken" som tidligere har ført til overspising av kjøpesnop, men når jeg minner meg selv om at jeg faktisk ikke skal ha noe, er det helt ok.

Fn løsning du har valgt med et tall som illustrasjon!

Pludrehanneklem