Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday 21 October 2010

Dag nummer 11 er over, det var en av de stoerste utfordringene saa langt.
Jeg jobbet i butikk, og det var fortsatt tilbud paa sjokolader, tre bokser for £5. Det var jammen like foer jeg kjoepte med meg noen hjem : o

Etterpaa var jeg innom garnbutikken, der har ho jo vanlig sjokolade, men jeg klarte aa sta imot fristelsen, selv om noe sa inni meg: Det er jo bare litt, og ingen som faar vite det.

Meeeeen, jeg har gjennomfoert dagen i dag ogsaa, naa tror jeg resten av uka skal gaa som en lek. Jeg er iallefall optimist. Det er lenge siden jeg har gaatt saa lenge som dette uten sjokolade i noen form.

Jeg fikk jo veiet meg i kveld, og vekta sa at jeg veide det samme som sist torsdag, og det er i grunnen greit i og med at jeg var ute paa fest i helga som var og jeg har ikke trent noe som helst.

Planen for neste uke er aa danse paa mandag og gaa paa Zumba paa tirsdag, det tror jeg skal faa fart paa nedgangen. Klokka er mye, det er nok tid for aa hoppe i loppekasse,

Han en god fredag!

1 comment:

tirben said...

Hurra for dine 11 dager.Nå er det bare å stå på videre. jeg har STOR TRO på at dette er et lurt tiltak både i bruk for å gå ned i vekt og for å holde den slik jeg jobber med nå. Skal følge med dine rapporter framover - så for heie p hverandre vi som har tatt denne utfordringen!