Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday 25 October 2010

Jeg har ikke vert innom paa et par dager naa, men det er bare fordi jeg har vert ganske opptatt.
Paa loerdag var jeg paa kurs. Weight Watchers kurs, jeg kan ikke gaa inn paa hva vi gjorde mens vi var det, det er hemmlig fram til 7. November. Men det var veldig interessant!! Og jeg laerte en del;)

Selvfoelgelig, naa som jeg ikke spiser kjoepe-snop, maatte de dele ut WW sjokolade, og gi oss med en boks med 5 sjokolader hjem. Snakker om aa gjoere de vanskelig!! Meeen, prinsessa paa 6 og husbonden har allerede spist de opp...heldigvis!!

Den siste forsvant i dag, og den har ligget i sekken min og ROPT paa meg, jeg har hatt den i handa tre ganger siden loerdag,..men jeg klarte aa unngaa aa spise den...saa da prinsessa spurte i dag om hun kunne faa den, ja da ble det ja selv om det er en mandag.

I dag bakte vi muffins, eller fairy cakes som det heter her, har spist opptil flere, men naa har jeg akkurat kommet hjem fra en time med moderne dans, zumba og stepping, saa haaper det gaar bra!!!

Naa koser jegmeg med en kopp kaffe, foer jeg skal hoppe inn i dusjen og saa rett inn i senga. Ikke noe mere som skal skje i dag;)

Det skal bli en bra dag i moraa ogsaa!!! Da er det tirsdag::D

No comments: